-Gud vad hände mer i mitt liv just nu???

Jo jag letar lägenhet inne i stan. Hoppas på att få en rätt snart. Skulle kännas skönt att komma in till stan. Slippa åka bussen o.s.v. komma närmare till affärer o.s.v. Det är inte roligt att bo här när man inte har körkort måste jag säga.


Jag har slutat att dricka dricka och slutat att snusa känns verkligen underbart om jag får säga vad jag tycker.


Mats ska utomlands med jobbet den 16 september över helgen där. Så idag ska vi iväg och fixa pass till honom. Sen ska vi väl handla lite. Köpa inflyttnings present till min syster Frida. Som snart ska flytta in i sin första lägenhet. Sen ska vi en runda till tippen med saker.


Imorgon är det marknad i stan på I2 vet inte om vi ska åka in en runda om det är fint väder. Ska väl även tvätta imorgon är det väl tänkt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»