-Måndag igen då...

Var ju till doktorn i fredags och det gick bra jag kollade hjärtat och allt sånt också när jag var där. Min blodvärden är absolut inte bra. Har fått tabletter jag ska ta i tre månader sen ska jag tillbaka till vårdcentralen och ta nya prover.


I fredags var Mats ledig så vi åkte till Solareturen och handlade lite, Willys och så. Sen så igår söndag var vi till Kerstin och Tommy, Mats föräldrar. Jag klippte Tommy och Mats klippte gräset år dom. Vi var även till posten och hämtade ut min symaskin som hade kommit.


Vi åt kyckling och ris igår till middag. Sen kollade vi på film och så. Bara tog det lugnt.


Idag skulle jag varit in till stan och träffat Ronny men mådde inte alls bra igår kväll så jag ställde in som vanligt om man säger så. Doktorn sa till mig att jag skulle ta det lugnt och lyssna på min kropp. Och det gjorde jag idag. Jag har riktigt ont i huvudet och är trött som bara den.


Har diskat och plockat lite här under dagen. Sandra och hennes barn kommer upp en sven till mig snart. Sandra bor jag granne med.


Snart klar med filmregistret också. Ska bara fixa lite till med det känns kanon skönt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»