-Tis igen då.

Idag är det tid för Solareturen har ingen lust alls men jag har pallat mig upp och sak snart åka iväg. Har lagt undan ett sällskaps spel där som jag ska köpa idag tänkte jag.


Pappa har ju fått lägenhet och ska flytta den 1 oktober. Det var meningen att vi skulle åka ner nu den 19:de med pappas säng och hans andra saker men han har inte någon stans att ställa dom tyvärr. Så vi bestämde igår att vi ska åka ner den 30 september istället med han saker. Och hjälpa han att flytta in också. Han har liksom ingen som hjälper honom med det. Så vi tänkte hjälpa till.  


Jag har målat om hallen i vitt istället för orange blev mycket bättre måste jag säga. Sen har jag målat om lite ramar svarta och en byrå i hallen svart. Även i vardagsrummet har jag målat ett skåp svart. Alla våra möbler i hallen är svarta och allt i vardagsrummet är svart nu.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»