-Sjuk & åter sjuk.

I måndags natt tror jag det var så var vi inte till akuten med mig. Hade så ont i magen och spydde och så. Jag trodde ju att det var magsjuka och det var det ju. Men när man gjort den operationen som jag gjort kan man få tarm vred. Så dem ville att jag skulle åka in och kolla. Dom fick sticka mig ett antal gånger i armen för att få blod som vanlig. När vi kom hem åkte Mats och jobbade och jag gick för att försöka sova.

 

På tisdagen asade jag min in i duschen och duschade det var nog det skönaste jag gjort på länge. Men efter det var jag helt slut. Sen låg jag hela dagen.

 

Igår mådde jag lite bättre. Började äta lite och gott va det. Gud så gott. Jag bäddade rent i sängen med det tog timmar för mig, efter det gick jag in i duschen sen så blev det sängen igen.

 

Idag är jag någorlunda på bena, springer en del på toaletten och har ont i magen men jag är i alla fall uppe några stunder åt gången.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»