-Aktion - polisförhör..

Igår började dagen med att vi åkte till Vårdcentralen i Vålberg för Mats skulle träffa doktorn pga. sig rygg. Medans han gjorde det så gick jag till apoteket och hämtade medicin. Sen åkte vi inte till stan, Mats skulle på polisförhör. Medans jag satt och vänta på polisstationen kommer en gammal polare in. Vi umgicks jätte tajt för ca två-tre år. Eric heter han. Rätt skoj att se han faktiskt.


När Mats var klar åkte vi till Solaretuern och kollade, där fanns inte så mycket. Men vi köpte några prydnadssaker. Efter det åkte vi och åt på mc. Sen åkte vi hem. När vi kom hem var det tid för Mats att åka till jobbet.


Efter ett tag när han hade åkte hade jag fått in min ersättning av försäkringskassan så jag åkte till stan och klippte mig. Väldigt kort igen, älskar när det är lätt att göra i ordning håret. Efter det så tog jag bussen hem och sen kom Mats mamma och hämtade mig. Vi åkte till aktionen i Edsvalla. Var riktigt trevligt där.


Kommer lite kort på vad jag ropade in och på sakerna på solareturen.




Första bilden från Solareturen 10Kr/St
Aktionen i Edsvalla nr 2 kostade 225kr
-||- nr 3 kostade 50kr
-||- nr 4 kostade 120kr
-||- nr 5 kostade 50kr

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»