-Flytande bajskorvar ;)

Igår så sorterade jag vinden och tog en del kort på saker som vi ska sälja och en del hamnade på tippen.

 

Efter det så skulle jag gå på toaletten men det va stopp i avloppet så det flöt flytande bajskorvar i badrummet. Nej men seriöst det kom upp avföring och så när jag spolade i tooaletten så kom det upp i duschen. Så jag fick ringa hyresvärden så han kom och hjälpte mig. Vi hade spolat ner hushållspapper och det löses inte upp som vanligt toalettpapper gör. Så det gör vi aldrig om.

 

Senare så kollade vi på kanal 5 på Filip & Fredriks årskrönika 2010. Det va inte rikigt så bra som vi trodde. Mats mådde rätt dåligt, han sover lite på nätterna så han gick och la sig vid halv tio ca. Han hade så ont i huvudet och mådde lilla. Hoppas det är bättre idag.

 

Idag ska Christian och Mats åka och hämta en ny tv-bänck som vi ska köpa. Som är i samma träslag som vårt datorbord. Hoppas på att det blir fint. Ska ta en kort sen på det. När allt är på plats.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»