-Helgen har varit bra.

Helgen har varit okej tycker jag. Mats och Christian kollade på Brynäs-HV71 igår och Brynäs vann på straffar. Sen efter det åkte vi till stan ett tag. Och idag gör jag inte så mycket. Vi ska en runda till OBS när Mats kommer hem, vi ska på apoteket. Mats jobbar natt denna vecka och går på klockan 22.00 ikväll. Lite tråkigt men så är det.

 

Igår ringde min lillebror till mig och tackade för pokimon korten, (vet inte hur det stavas)  jag och Mats skickat till han. Han verkade jätteglad och gud var han pratade. Ville aldrig sluta. Och vilket minne killen har, det är otroligt. Efter det pratade jag en runda med mamma, sen med Frida min lillasyster.

 

Måste säga att det är jobbigt att bo så långt ifrån dem. Men så är det.

 

Imorgon ska jag och Ronny börja träna, ska bli skönt att komma igång med något. Och när jag äntligen fått en person som menar allvar med det som sägs. Skönt att allt börjar lösa sig.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»