-Lite minnen.

När jag var ner till Skåne förrförra gången så träffade jag mamma och hon hade samlat en liten påse med saker till mig, sen jag var liten. Här kommer lite bilder och så. Som jag tycker skulle vara roligt att lägga upp.

Bild 1, visar en bild på mig och mamma & en notis om mig i tidningen.

Bild 2, Är en talrik som jag fått i doppresent tror jag. På den står det vad jag heter Anna Sofie personnummer 880430 och hur mycket jag vägde 3260g tiden jag tittade ut till mamma och pappa var 02.34, jag var hela 47cm lång.


Bild 3, Som det står ”Till den sötaste ungen på jorden!” Det kortet fick jag av mamma & pappa på min 1-ård dag.



Bild 4, är ett Diplom som jag fick från Civilförsvaret, polisen & räddningsverket. Det står Anna Christensen har gått vilsekursen och lärt sig krama ett träd, hålla värmen, och signalera. Detta var i Hyllinge 1995.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»