-Lör & Sön.

Lördagen hände inte sådär jättemycket. Mats var en runda till Grums och handlade. Sen så mins jag inte rikligt vad vi gjorde. Men på kvällen åkte jag, Mats & Christian våran granne in till stan till Norrstrand och åt på mc. När vi sen kom hem var klockar rätt mycket så jag gick och la mig.


Söndags så monterade vi ner vårt svarta vardagsrums bord och tog bort vår svarta tv-bänk och bar upp till vinden. Vi tog ner Mats gamla bord och tog ner en annan tv-bänk som vi köpte för 2 veckor sedan. Så nu är alla möbler i samma färg i vardagsrummet. Snyggt och stilrent.


Vi kollade på sporten, Solsidan & på Time out.  Sen så satt vi uppe och pratade lite. Vi ringde även på en hund i Kristinehamns som redan var såld tyvärr. Jag skulle vilja ha en hund så jag kommer ut och rör på mig om dagarna. Det har varit dåligt med det den senaste tiden. Och jag mår jätte dåligt av det.   

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»