-Willys, Rusta & Jysk.

Idag har vi varit på Willys och handlat mat, på Rusta och handlat lite olika saker och sen till Jysk. När vi kom hem så skull Mats köra direkt till jobbet så jag började med att packa upp kassarna och sen gick jag ner till tvätten och fixade det sista med den. Efter det så var jag upp till vinden ett par gånger för att få bort lite saker från lägenheten. När det var klart så la jag i färgen i håret och sen så började jag stor städa. Så nu är det rent och snyggt här hemma. Har beställt några förstoringar på kort på Mario som kommer till veckan också.


Nu ska jag snart gå in och duscha har jag tänkt och ta mig något att äta. Sen ska jag se på tv tror jag. Vad händer för er ikväll?


Imorgon ska Mats tatuera sig, sen vet jag inte om det blir bloms också. Det får vi se.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»