-Gud vilken lördag.

I lördag så började vår dag med att vi åkte in till stan och gick på Gengåvan. Där hittade vi inte något alls så det blev inget köp där. Tycker dom är riktigt dyra på vissa saker. Jag tycker Solareturen är bättre och billigare och det är inte bara för att jag är på Sloareturen. Jag har alltid tyckt det.


Efter det åkte vi till Mariebergsskogen och gick och kollade. Vi hade jätte mysigt och det var otroligt roligt att komma ut och göra något. Vädret var också perfekt. Jag tog en del kort på alla djur och så. Vi började gå från slutet till början. Vi köpte oss vars en korv, dricka och glass.  


När vi var klara där åkt vi till Willys och handlade sköljmedel och fläskfärs. Vi hade planerat och ha köttfärssås och spagetti. Men så blev det inte utan vi åkte in och åt på MC. Efter det så åkte vi in till stan igen för att överlämna mobilen som jag sålt till en kille på Hammarö. Jag fick 900:- för den och jag begärde 1000:- rätt bra. Trodde aldrig jag skulle få så mycket för den men det fick jag. Jag fick mobilen av pappa. Och jag skulle lägga pengarna på klippning och på att unna mig själv något. Så idag 15.30 ska jag klippa mig är det tänkt.


När vi kom hem satt vi igång och tvättade 12-22 hade vi bokat. Vi tvättar oftast på lördagar vet inte varför det blivit så. Men så är det. Tog ner gardinerna i köket och sovrummet och tvättade dom. Sen på natten var Mats chaufför åt grannen Sanda. Hon var ute och festade i stan. Försökte hålla mig vaken för att åka med in och hämta henne men jag klarade inte det.

Lördagen var helt klart lyckad och väldigt trevlig. Jag är super nöjd med hur vi spenderade denna dag tillsammans.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»