-Klipp,Tabletter & TV.

Igår så var jag på Öppenvården inne i Karlstad. Tog bussen in. Träffade Jonna utanför och vi gick in på mötet tillsammans. Träffade DR. E.S. Han är riktigt bra. Vi kom fram till att ta bort en medicin som jag äter och höja en annan. Hoppas på att det blir bra. Eller bättre i alla fall. Började för ett tag sedan med Ritaline men det avbröt jag. Tyckte jag blev sämre med den medicinen. Fick riktigt med biverkningar.


Vi kom fram till att ta bort Cymbalta helt och höja Lamotreginen. Det kommer ta några veckor innan jag märker om det hjälper.


Mats åkte in till stan när han slutade klockan 14 så väntade han på mig där tills jag var klar med mötet och klippningen. Jag klippte mig halv fyra och jag är jättenöjd måste jag säga. Efter det åkte vi hem och hämtade hyrfilmerna och åkte till Grums och lämnade tillbaka dom. Efter det åkte vi inom ICA Klingan och köpte svart hårfärg.

När vi kom hem så gjorde Mats maten, kotlett, pommes & sallad. Gott, gott, gott. När vi hade ätit la vi oss och vilade en stund och sen färgade Mats håret på mig. Vi kollade på CSI Miami klockan 20.00 efter det började Criminal Minds.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»