-Gud vilken evighet.

Gud det är verkligen en evighet sen jag skrev sist. Har inte riktigt hunnit med. Har haft så otroligt mycket att tänka på och att göra. Jag ser att det är över en vecka sedan jag tog mig tid att skriva.

 

Onsdagen den 1/6 så var vi hemma hos Kerstin och Tommy, fixade och donade med allt och inget. Jag strök en del saker åt dom, duschade Kerstin och fixade mat o.s.v.

 

Torsdagen den 2/6 var Mats ledig från jobb och jag från Solareturen den var ju Kristi himmelsfärds dag. Så det var ju röd dag. Även den dagen var vi hem till Kerstin och Tommy. Fredag den 3/6 lördag 4/6 & söndagen den 5/6 var vi också hos Kerstin och Tommy hela dagarna. Men gud vi var ju även där på nationaldagen den 6/6. Mats började jobbar på måndagen 22-6.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»