-Mån & Tis

I måndags åkte ju Kerstin in till akuten och hon opererades natten till tisdag. Efter Solareturen åkte vi till Mats pappa i Säffle och hjälpte honom, fixade mat och lämnade inte till honom. Vi städade även kylskåpet till dom.

 

Vi var hemma vi ca 21.30 så jag var otroligt trött. Igår skulle jag tränat med Ronny med det blev inget pga. att jag var riktigt sliten och för att jag åkte till Säffle och hjälpte Tommy, han sitter i rullstol i vanliga fall är det Kerstin som hjälper honom.

 

Vi åkte in till Kerstin igår när Mats sluta jobbet och med förvånad fick hon följa med hem redan igår. När vi kom till Säffle så klippte jag Tommy och rakade honom.

 

När vi kom hem på kvällen så gjorde mats spagetti och köttfärssås till oss.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»