-Äntligen f-f fredag.

Igår så städade jag, damsög, torkade golv och dammade. Fast att man städar så en gång i veckan så blir det mycket damm och så. Hatar att ha det skitigt. Sovrummet är nästan klart. Allt är av torkat och städat. Det är bara gardrobs dörrarna som ska målas eller vad jag nu ska göra med dom. Var upp med en del saker till vinden, tvättade. Sen så kollade jag en del på tv.


Mats slutade tidigare igår så han kom hem och överraskade mig. Och glad blev jag skönt att det äntligen är helg för honom.


Bilen är fortfarande inte lagad, dem har inte hittat felet än. Så idag kommer älsk mamma så att vi kan åka till Willys och handla mat, Ö&B tänkte vi också åka till. Sen ska vi in till stan och köpa busskort, sen så ska vi köpa en student present till min lillasyster. Hon tar studenten den 10 Juni. Det är väl vad vi har tänkt göra idag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»