-Dagarna går och är långa.

Idag gick jag upp klockan 6 ca. Hela helgen har jag varit uppe klockan 6 ca. Sover från och till under natten men inte speciellt bra. Denna vecka jobbar Mats 14-22. Så idag har jag suttit vid datorn och fixat lite sen så åkte vi till Grums och handlade. Mats är iväg nu och jobbar.


Jag har börjat måla sovrummet vitt. Det var vitt innan också. Men när pappa bodde här tog han vit färg och la i alla märken på väggarna men det och det var inte samma vit som vi hade målat med. Så hela väggarna i sovrummet är fläckiga med olik färg. Så det håller jag på med.


Ska ringa diabetescentrum nu tänkte jag och ändra tiden när jag ska vara där, även ringa kurator och ändra tid och sist men inte minst ska försöka få tag på psyk. Sen ska jag fortsätta måla lite.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»