-Filmbox.

Ska fortsätta idag tänkte jag med att fixa till här när Mats åker till jobb. Det är Mats sista dag att jobba för denna vecka, känns skönt. Tänkte jag skulle städa lite och kanske tvätta.


Väntar på att mitt Nintendo 8-bit ska komma med posten. Hoppas på att det kommer idag. Köpte även ett PS2 slim har om dagen.

 

Sen så har en filmbox kommit. En box där vi förvarar alla filmer i det får plats 1000 filmer i en låda eller box. Så eftersom att det är minst 4 filmer på varje skiva får vi i ca 4000 filmer. Rätt bra. Vi kan inte förvara fodralen till filmerna för att vi har så mycket filmer. Boxen ska jag hämta ut imorgon tänkte jag.

Mats för lön imorgon och vi får hoppas på att bilen kanske är klar idag eller senast imorgon. Men det tror jag ju inte tyvärr. Ska betala in lite räkningar och aktioner som jag vunnit.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»