-Förstår inte vart dagarna tar vägen.

Ja då har det gått ett par dagar sen sist jag skrev. I måndags så skulle jag ha tränat med Ronny var sjuk så det blev inget. Tänkte åka iväg själv men gjorde inte det. Jag och Mats var in till stan och vi gick på Myrorna även en affär på Wåxnäs en loppis affär. Jag tror inte att det är många som vet om den loppisen på Wåxnäs. Det är inte Gengåvan eller Solaretuern utan en annan mins inte vad den heter tyvärr.


Igår tisdag var jag på Solareturen någon timme. Fortsatte att sortera bestick. Nästa gång ska jag pris märka dom. Sen så ska jag göra  några andra uppgifter. Jag har varit där två gånger nu och jag trivs oroligt bra. Och inom kort så vill jag och ska jag utöka timmarna och dagarna har jag tänkt.


När jag kom hem så lagade jag Ris, kyckling och béa till mat. Även när jag kom hem så hade Mats bäddat rent i sängen. När vi hade ätit diskade älsk och jag gick ner för att hjälpa till när Thomas hämtade mopeden som stått här i ca 2 år. Skönt att bli av med den. Hyresvärden hade tröttnat på att den stod här.


Efter maten mådde jag inte så bra så jag åkte in till stan för att vara själv ett tag. Satt mig på Mitty City och funderade. Sen vid 18 så tog jag bussen hem duschade och gick och la mig i sängen och kollade lite på tven.


Idag så ska jag på möte i stan klockan 11. Åker med bussen klockan 10.25. Efter mötet ska jag hem och städa lite om jag orkar. Behöver verkligen städas lite. Sen vet jag inte vad som händer.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»