-Leif Hoffmann.

Jag fick min telefon tid med Torsby sjukhus angåenden GBP.  Leif Hoffmann ringer mig torsdag den 7/4 kl 15:00.


Det var längesen jag skrev om min vikt och hur allting går. Jag står stilla i vikten och har gjort mycket länge. Men jag vägen under 100kg nu. Och har inte gjort det sen jag var 15år ca. Känns underbart. Lite besviken för att jag inte går ner. Men så är det. Börjar acceptera det. Vem vet jag har kanske gått ner mina kg och kroppen anser att jag inte ska gå ner mer. Det jag har gått ner är bättre än inget alls. Allt som visar minus är bra.


Jag kanske inte går ner något pga. av att jag äter alla mediciner o.s.v. Innan har jag tänkt såhär angående Torsby och uppföljningarna att jag ska skita i dom. Varför hålla på att krångla. Men nu när jag fick lappen så känns det bäst att fullfölja det.


Känns liksom som att jag skiter i vilket. Tappa lusten och orken.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»