-Många tider.

Idag skulle jag åkt till Solareturen men jag orkar inte. Sover inget och är helt slut.


Fick tag på diabetescentrum igår skulle ha varit där tisdag den 12/4 kl 11:00 men jag bytte tid till onsdag den 13/4 kl 14.00 istället för att på tisdagar så är jag ju på Solareturen.


Fick även tag på kuratorn Åsa på HAB jag skulle ha varit hos henne på torsdagen den 31/3 kl 13:00 men jag bytte till onsdag den 30/3 kl 11:00 för att på torsdag har jag ju träning med Ronny.


Igår fick jag även min telefon tid med Torsby sjukhus angåenden GBP.  Leif Hoffmann ringer mig torsdag den 7/4 kl 15:00.


Ringde även öppenpsyk igår. Väldigt trevlig personal som svarade igår måste jag säga. Jag berättade läget för henne och att jag mådde otroligt dåligt. Att jag inte kunde sova o.s.v. Hon skulle skicka det vidare till DR Smith. Så får jag hoppas på en tid snart. Så jag kan en gång för alla ställa in min medicin och hitta rätt. Så jag kan bli stabil i mitt humör och mående.


Idag ska jag fortsätta måla om jag orkar. Sen ska jag väl fixa med dom nya förvarings lådorna som Mats köpte och hämtade igår i Kil. Tänkte att jag skulle ha dom under sängen. Igår med posten kom lillebrors kort.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»