-Min 23-års dag.

Hade en underbar fördelsendag med Mats igår, han bjöd ut mig på restaurang. Restaurangen Skutan vid skutberget i Karlstad. Riktigt god mat, men jag kunde inte äta så mycket. Det var så mycket fett på maten att jag tyvärr dumpade. Han hade tänkt att vi skulle gå på bio också men vi mådde så dåligt efter maten så vi åkte hem. Men en sak fattade ju och det var min familj i Skåne.

 

Vi var även och kollade på tre kattungar igår för att se om Mario skulle få en kompis men dem var inte så tilltalade tyvärr. Så vi letar vidare. Vi har väl inte riktigt bestämt oss helt om han ska få en kompis eller ej. Vi åkte mest iväg för att kolla och hitta på något.

 

Jag hjälpte Mats att duscha igår, han har ju kluvit av sin tumme på mitten nästan. Det skulle egentligen sys men det var för sent. Så de har bara lagt om det. Och det är den handen har göra allt med. Han får inte bli blöt över huvudtaget.

 

Idag tror jag vi ska tvätta vi har ett stort tvättberg så det behövs verkligen. Sen vet jag inte vad som händer tikigt. Kanske ska se veckans avsnitt av Big brother. Har inte sätt veckan som gått.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»