-Tis den 24 maj 2011.

Mötet på psyk:
Mötet igår gick bra. Det var en ut vadering av medicinen Concerta. Pulsen var lite hög, men vikten var riktigt bra. Och mötet för en gång skull gick jättebra. Annars när jag ska göra dessa ut vaderingarna så brukar jag vara på ett jävla humör, jag verkligen hatar dom.


Skulle ha gått en runda med Ronny igår men kände att mötet var viktigare. Skulle även ha mött Jonna och fyllt i papper, men det blir nästa vecka istället.


Jag var även på Solareturen igår och det var riktigt skoj. Jag köpte två svarta Ikea hyllor som jag fick för 37:- billigt och bra. Dom borrade jag upp när jag kom hem igår. Så de sitter i sovrummet.


Hittade även jättefina skor till min lillasyster som ser helt nya ut. Som jag köpte. 3 par faktiskt. 2 av dem vet jag att hon vill ha men det tredje vet jag inte. Men innerst inne när jag kollar på dom nu så tror jag inte hon vill ha dom.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»