-tor,fred,lör & sön.

Solareturen i torsdags köpte lite krukor och plastblommor. Jag prismärkte en del saker och fixade med plastblommor och så. Var riktigt roligt faktiskt.


Fredagen var Mats ledig så han körde ner min klockan 8.00 till vårdscentalen i Vålberg för att jag skulle ta blod prov som vanligt. Gör det rätt ofta, jobbigt och tråkigt. Efter det åkte vi in till stan och åt frukost sen åkte vi hem och bara tog det lugnt tror jag, har inte så bra koll nu när det var så många dagar sedan som allt hände. Kommer typ bara ihåg vad som hände i går.


Lördagen tvättade vi och fixade. Mats gjorde maten och vi fick béa, pommes, kotlett, sallad och sås riktigt gott. Det är liksom älsk och min rätt. Efter det diskade jag och sen gick jag upp till vinden och fixade med saker som vi ska sälja. Antingen via annonser och får vi inte sålt det där så kommer vi vara med på loppis fram över.


Söndagen alltså igår så städade vi hela lägenheten och fixade och donade. Sen så åt vi och där efter blev jag riktigt dålig så jag la mig för att sova. Har nog aldrig mått så dåligt som igår.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»