-Tvätt & annat.

Igår så gjorde vi inte så mycket. Vi tvättade mins en 5 maskiner igår. Och nu idag har vi tvättat 4 ca. Så vi hade verkligen tvätt denna gång. Mats har åkt och jobbat så jag är själv nu, känns tråkigt.

 

Jag låg vaken till ca 5 i morse sen orkade jag inte att vara utan min natt medicin som vi kom fram till att jag skulle sluta ta i torsdags jag & läkaren. Men sen torsdags natt har jag kanske sovit minst 4 timmar. Men i natt orkade jag inte att vara vaken så jag tog en tablett och sov tills halv tolv idag, skönt. Men är fortfarande inte utvilad är trött som ett as. Har ju sovit dåligt länge så det är ju mycket sömn som ska tas igen.

 

Det blev ingen träning idag pga. mig. Så nya tag på onsdag. Imorgon är det solareturen som gäller. Efter det så ska vi ha uppföljningsmöte med dom på solareturen och hon på dagligverksamhet. Tror inte jag har något att ta upp alls men det kanske chefen har vem vet? Det får vi se imorgon.

 

Ska lägga mig och läsa lite sen tror jag. Sen vet jag inte riktigt vad det blir. Sitter just nu och håller på med filmer till lillsyrran och lite till mig själv.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»