-BÖRJA LEVA!

Jag har funderat fram & tillbaka. Jag ska inte behöva ha min blogg läsenords skyddad pga av vissa personer. Jag måste få kunna leva också som en vanlig människa. Att inte vissa kan släppa taget & gå vidare är inte mitt problem.

 

Jag har aldrig haft bloggen lösenords skyddad varför ska jag behöva ha det nu? Jag ska kunna leva ut mitt liv & kunna leva mitt liv som jag vill utan att människor lägger sig i. Vissa vill mig illa & vill bara göra mig så jävla ledsen & förbannad. Ja dom har lyckats många gånger.

 

Men jag har bestämt mig jag ska ha min blogg öppen för alla som jag alltid haft. Ska inte behöva gömma mig & känna mig orolig att människor ska ringa & fråga ut mig om hur jag fått pengar till det, nu har du haft en kille hemma osv.

 

Ska inte behöva leva i ett fängelse & känna mig instängd i mitt egna liv. Jag lämnade han för att jag ville bli fri & förändra mitt liv. Jag är på god väg. Sen att människor är avensjuka på att jag har börjat leva kan inte jag hjälpa & ska inte hindra mig längre från att vara glad & lycklig.

 

Mitt nya liv börjar i Januari. Mycket förändringar, hoppas på mycket lycka & framgång. Jag har verkligen bestämt mig, sluta snusa helt. Har sagt det länge & hållit upp i veckor men sen börjat igen. Men nu menar jag allvar. Börja på allvar med att lägga ner 100% på min träning & på jobbet. Fokusera på saker jag alltid velat göra men blivit hindrad, rent ut sagt gör vad fan jag vill utan att någon kan tycka, trycka ner mig & göra så att jag får ångest för vad jag gjort. Jag ska börja leva. Det är på tiden.

 

Mellan 7-8 år så har jag varit instängd i mitt egna liv. Jag är 24 år, jag ska ha levt livet nu kan man säga. Jag har aldrig fått vara ungdom utan bara vuxen.

 

Det är tid för mig att blicka framåt & på hur jag vill leva mitt liv & med vem. Ja med vem jag vill utan att jag ska känna mig orolig för att någon ska förstöra för mig. Träffar man någon så får jag ju sätta mig ner & berätta hur läget ligger till & vad jag gått igenom & går igenom sen får man hoppas på att personen inte tar avstånd. Men det är alltid en risk för det och de måste jag vara beredd på.

 

Jag ska börja leva! Jag ska bygga upp mitt självförtroende & bli gamla Anna! Anna som gav sig fan på allt & aldrig gav upp! Anna  som viste vad hon ville & vad hon ville ha!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»