-DR.

Igår skulle jag ha jobbat men jag har tagit semester till Januari. Mår så illa, ont i huvudet, är yr & fryser hela tiden. Så va till DR idag igen va där förra veckan också. Han gjorde en grundlig undersökning & tog massa blodprover på njurar & så. Vet inte hälften av vad de va för prover jag bara tog dom.

 

Först kom jag in till provtagningsrummet & killen där säger ja det va bara ett urin här. Ja bara nej det är blod du ska ta av mig. Nej säger han det är urin, vi skrattar. Efter en stund kollar han i datorn igen då hade dom andra proverna kommit.

 

Har tagit så mycket blod & urin hos han så vi är lite skämt samma i mot varandra. En del prover hade försvunnit i datorn. Så DR kom in & sa att han fick sticka mig igen. Vi bara skrattade. Jag säger till han som tar proverna ja när du ändå håller på så ta allt blod & ta lite från fötterna också. :) Vi skrattar. Han är så skön på något vis. Urinen som han börja tjata om va för urininfektionen jag hade för en vecka sen. Skulle tillbaka om 3 veckor & ta ett nytt. Så den läkaren hade redan beställt ett. :) Ska dit om 2 veckor & ta de urinprovet.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»