-Örebro.

Åker ner till Skåne den 19e. Ska bli så roligt att träffa min familj. Mina syskon har fixat julklapparna till familjen så allt är typ klart. Jag ska bara köpa till F & E.

 

Sitter & kollar på lite olika tatueringar. Ska göra någon ny till snart tänkte jag. Ska tatuera över dom jag har på hanlederna. Men vet inte med vad än.

 

Nu har hyresvärden varit här. Fått nytt lås & ny karm. :) Äntligen säger jag. Skönt att ha det fixat. Han ska bara fixa något mer sa han. Men ingen kan komma in på fel sätt nu. Kan man känna sig lite tryggare. Men helt trygg kommer jag aldrig känna mig efter allt som hänt.

 

Åkte in till stan & mötte upp C. Hon har varit i Örebro under helgen på bröllop. När vi tog bussen hem så körde busschauffören som om han hade stulit bussen mådde skit illa. Så jag fick hoppa av i Vålberg centrum tillsammans med C hon skulle till Preem och köpa cigg. Har aldrig hänt att jag mått så illa att jag har behövt gå av bussen där jag inte ska.

 

Imorgon är det jobb som står på listan. Sen vet jag inte vad som händer.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»