-Resan hem!

Ja min resa hem igår gick bra. Första bussen så hoppade det på en invandrare i Halmstad som naturligtvis skulle sitta bredvid mig. Han luktade så otrolig mycket svett så jag trodde jag skulle spy. Efter en stund så började han snacka med mig. Ville inte snacka ville lyssna på musik & vara ifred. Men trevlig som jag va så svarade jag han. Efter en stunds samtal så friar han till mig. Gud jag trodde jag skulle gå i taket. Ville bara av bussen.

 

När jag kom till Göteborg så skulle jag byta buss. Hoppades på att inte den äckliga killen skulle med samma buss. Lite tur hade jag :)! Ingen svettig kille skulle med samma buss som mig! Fick sitta helt själv så skönt.

 

När jag kom till Karlstad så va de 10 min kvar till bussen till Vålberg gick. Så jag slapp vänta en timme på nästa buss. När jag sitter på bussen hoppar värdens nolla på. Han fick mig att tänka till ordentligt. Han va inte värd mig. Utan han va & är en stor IDIOT! Tycker så synd om vissa människor. Han är inte värd att vara skiten under mina skor & det menar jag.

 

Han har fortfarande sina jävla byxor hos mig. Har skrivit ett antal gånger till han om dom men han har inte svarat. Så nu har dom åkt i soptunnan! :) Ville han haft sina byxor hade han ju svarat mig & hämtat dom! Vill inte ha hans skit hos mig. Varför ska jag vara snäll & trevlig när han gjorde som han gjorde?! Nej nu pissar vi på denna kille vid namn D! :)

 

När jag hoppade av bussen i Vålberg så kom C med Mario & hjälpte mig att bära. :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»