-Resan ner!

Den 19e så tog jag bussen in till stan & mötte T, vi käkade frukost på MC. Gick lite på stan & kollade i affärer. Sen stack hon iväg på möte. Medans hon va på möte så gick jag & handlade de sista julklapparna & köpte nya töjnings ringar till örona.

 

Sen kom C in till stan vi gick till MC & åt lunch efter en stund kom T. Sen drog jag & T till busstationen för att jag skulle påbörja min resa hem till Skåne. Resan gick bra ner. När jag bytte buss i Göteborg & när vi kom lite innan Halmstad så fick vi stå still en bra stund på vägen pga av någon olycka. Så bussen va lite försenad till Helsingborg men vi kom fram.

 

På Knutpunkten så väntade mamma, pappa Baloo, min lillebror L & lillasyster F. Så skoj att träffa dom. Mamma körde hem mig & pappa till pappa för att väskan va så jävla tung. När jag hade landat hos pappa så gick vi ut & åt en bit mat.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»