-Vålberg.

C & jag gick till Vålberg idag, svin kallt. När vi hade gått halva vägen ca så kunde jag inte känna mina lår. Dom va så frusna. Handlade en del mat & så. Sen tog vi bussen hem eftersom att de va så kallt & jag hade handlat en del.

 

Imorgon är det jobb som gäller. :)! Sen vet jag inte vad jag ska göra. Har betalat en del räkningar idag. Återstår att se om jag får mina pengar av M på torsdag. I slutet av veckan ska jag beställa biljett till Skåne tänkte jag. :)

 

J va förbi förut & lånade mitt busskort. Så han kommer snart med det igen. Pratat  med C en bra stund i telefon. Hon är så go. Hon är ett diagnos barn hon också, så känner att vi är rätt lika så lätt att prata med henne.

 

Sitter & lyssnar på musik & har tänt en del ljus. Så mysigt, men ensamt. Mario är ju i alla fall här. Lite sällskap. Men han förstår nog vad jag säger till han men jag har inte lärt mig hans språk än. Ansökt till en kurs i kattprat. Så vi kan förstå varandra :) *SKOJAR* :):)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»