-Z, nyckel & Mario.

Hann aldrig träffa Z. Hon skulle åkt hem igår men åkte tidigt i morse istället. Jag skulle följt med in & sagt hej då till henne. Men fick sms:et så sent av C så att jag hann inte med bussen tyvärr. Får träffas nästa gång hon kommer istället.

 

Idag är det en del som ska göras. Jag ska lämna Mario hos C. Sen ska jag antagligen in till stan & kopiera min nyckel så C kan få en till lägenheten. Sen ska jag väl börja så smått att kolla så att jag har alla kläder i ordning som jag ska ha med  alla andra saker.

 

Skulle ha träffat T idag men hon mådde inte så bra så det blev inställt. Träffar henne på onsdag innan jag åker. Vi tänkte äta frukost på MC, sen ska jag gå & handla en del julklappar & fixa lite. Sen går ju min buss 12:45 då börjar min resa till Skåne. Tiden gå fort.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


sandra roos

du får hälsa din pappa och ha så kul där kram

Svar: Ska jag göra, han tackar. Det ska jag ha. Kramar.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2012-12-17 | 20:26:17

»
»
»