-Krångel med han som vanligt.

Igår krånglade han som vanligt. Varje månad är det krångel är så jävla trött på de. Att han inte har koll på sin ekonomi. Varenda gång när man skriver & frågar hur mycket han sätter in så får man till svar "Jag ska kolla upp de när jag kommer hem." Han vet vad han har i inkomst varje månad. Då är det väl inte för mycket begärt om han kan skriva några dagar innan till mig & berätta hur mycket han sätter in?  Han är skyldig mig stora summor. Jag tycker bara att jag är snäll som gått med på att han får avbetala pengarna varje månad. Det  kommer ta en evighet för honom att betala med den summan han betalar nu varje månad. Jag har gått med på det tills han får jobb. Men jag har då fan inte gått med på allt krångel & barnsligheter han håller på med. Jag blir så otroligt trött & ju mer han krånglar ju mer arg & förbannad blir jag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»