-Lör & Sön.

Jag C va ju på loppis igår & jobbade. Va meningen att jag skulle gå ut & gå en lång runda. Men blev aldrig av, kommer saker i mellan hela tiden. Tog det mest lugnt igår. Kom en från Kil & kollade på lite saker som hon kanske ville köpa men så blev inte fallet.

 

Idag så tvättar jag. Tog ner julsakerna från viden i början av veckan tror jag det va. För att kolla vad som fanns kvar nu efter att M flyttat. Hade inte så mycket saker kvar om man säger så. Men gardiner & allt sånt har jag tvättat idag.

 

Idag kommer de några som ska köpa skänken jag har på blocket till salu. Så jag ska plocka ut den & fixa lite. Sen ska jag se om jag hinner ner till C jobb & snacka lite skit. Ska iallafall gå ut & gå en runda idag.

 

Jag fryser jämt & då menar jag jämt. Är så jävla tråkigt & jobbigt. Varför?

 

Blir inte Stockholm imorgon utan vi ska ta en runda på stan istället. T va tvungen att kolla upp lite saker först. I morogn ska jag köpa mig den Nike väskan som jag vill ha. Ska ha den till träningen. Den e så fin. :)

 

Nej nu ska jag ta & göra lite nytta.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»