-Solareturen.

I morgon är det jobb igen. Både skönt & tråkigt. Jag trivs på Solareturen det är inte de som är problemet. Det hände något innan sommaren började.  E slutade gick i pension. Hon & jag kom så bra överens & hade otroligt roligt tillsammans. Det va liksom jag & hon.

 

Nästan hela sommaren va jag sjukskriven. I början av sommaren så gick jag & jobbade men när jag kom dit så var det typ 5-6 personer i det rummet som jag jobbade. Varje gång jag kom så va det nya ansikten. Jag skulle ju lära upp dom nya. Men eftersom att jag bara jobbar 3 dagar i veckan så hann jag ju inte lära upp dom mer än en person i veckan. Men det fungerade ju inte heller eftersom att nästa dag jag kom så va det andra ansikten där. Då hade den jag höll på att lära upp dagen innan börjat göra andra saker. Visst de va sommar men lite mer ordning tycker jag att det kan finnas.

 

Det har blivit bättre nu men det är ändå inte lika bra som när E jobbade där. Vi är 4 i rummet nu. Men en person är aldrig där. Så oftast är vi 3. Dom andre 2 som är med mig och jobbar är helt okej men R är verkligen en person som sticker ut hon är verkligen stört skön!

 

Det är vissa personer som jag verkligen gillar på Solareturen som är hur sköna som helst. J är en skön kille & snäll. Alltid lika glad och uppåt. T hon är också som J. Man blir alltid lika glad när man ser dom.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»