-Fredagen med J & D!

I fredags så va jag hos J, vi drack och käkade sen drog vi ute på krogen och hade svin roligt. Va rätt full. Kom fram en tjej till mig och sa att jag hade fin tröja. När hon hade gått sa jag till J att hon va lesbisk. J svarade "nej det är hon inte hon tyckte bara du hade fin tröja" ;)

 

Efter en stund kom tjejen fram till oss på dansgolvet och började dansa med oss. Alla hade jätteroligt. Efter en stund så gick J och jag ut för att ta en cigg och hon som tyckte om min tröja följde med. Där ute frågar hon hur länge jag och J har varit tillsammans. Efter det fick J höra det från mig hela kväll. Du J hon va ju inte lesbisk hon tyckte ju bara om min tröja. ;)

 

När J var på toaletten drog 4 killar in mig på dansgolvet och dansade med mig. Typ 19-20 år. Små barn för mig! ;) Men det va skoj. Efter en stund gick jag där ifrån och väntade på J utanför toaletten. Då kom det fram en mörkhyad kille, riktigt snyggt klädd. Så där ovanlig stil, sånt är ju snyggt. När man inte är som alla andra. Jag gillar sånt, de fastnar jag för. Han ville dansa. Men jag sa faktiskt nej.

 

Jag skulle sova hos J, men det kom en killkompis till henne som väntade utanför krogen. Så vi gick ut till han så jag tog bussen hem och dom gick hem till J. Pricken över it är faktiskt att D kom på natten. Han mötte mig mitt i allt regn. Förstår mig inte på människor ibland ;) men det va otroligt gulligt gjort. Något som man eller jag inte glömmer.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»