-Grubblar & glad.

Dagarna går. Ena dagen är allt bra andra dagen grubblar jag på så otroligt mycket. Det är verkligen värsta röran i min hjärna idag. Vet verken ut eller in. Men det har jag väl inte gjort på månader.

 

Livet är verkligen på väg upp för mig och det känns underbart. Är så glad över allt som jag gjort den senaste tiden. Önskar bara att vissa saker inte hade tagit så lång tid för mig att inse. Men nu är det som det är. Blicka framåt som D säger. Men ibland är det inte så lätt.

 

Dom senaste dagarna har varit så otroligt bra. Känner mig glad och uppåt. :)

 

Saknar min älskade familj otrolig mycket. Kan inte beskriva min saknad med ord. Men det gör så otrolig ont. Känner mig nästan helt ensam här uppe.

 

Har T & J som är helt otroliga emot mig och verkligen guld värda. Vet inte vad jag hade gjort utan er. Älskar er otroligt mycket och ni betyder mycket för mig.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»