-Polisen & Lördag.

På lördagen åkte jag in till stan till J. Vi åt tacos och drack lite. Åke hem redan 23 va nere och deppig. Tidigare under kvällen hade det blivit lite fel mellan mig och någon. Så det kändes inte så kul att vara kvar. Va rätt ledsen.

 

På natten kom polisen hem till mig. En kompis hade ringt till polisen för hon va oroligt för mig att något hänt. För jag svarade inte när hon ringer o.s.v. Jag låg med hörlurarna i örona med musik och sov. Så jag hörde verken när kompisen ringde eller när polisen bankade och skrek på dörren.

 

Jag vaknar med att tre poliser står i mitt sovrum. Fattar noll. En polis drar och knuffar på mig så att jag ska vakna. Är så chockade och det första jag fråga är hur dom kom in. Jo så klart dom dyrkade upp mig dörr. Det va tänt i hela lägenheten när jag vaknade och dom gick runt i lägenheten och kollad.

 

Sen undersökte dom min kropp så att jag inte hade några skador. Sen så åkte dom. Fattar fortfarande inte vad som hänt. Helt sjukt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»