-Hans X.

Han hade fifflat med mobilen sen vi började träffas, han hade hemtelefonen på ljudlös. Så en dag skulle jag ringa ett samtal från hans hemtelefon och ser att där är minst 20 missade samtal från ett och samma nummer. Precis när jag slagit in det nr jag skulle ringa så ringer det igen. Och jag svarar.

 

Personen frågar vem jag är och jag berättar vem jag är. Hon berättar för mig att hon och min pojkvän är tillsammans och har varit hela tiden. Att han träffade henne helgen innan och hade sex o.s.v. Det kunde ju faktiskt stämma allt hon sa eftersom att han fifflade med mobilen och jag var inte med han förra helgen. Hon säger även att jag ska akta mig för honom för han misshandlar tjejer.

 

Jag frågar ut han när han kommer hem från jobb. Han blev helt till sig och sa att hon trakasserade honom och att dom inte va tillsammans och att det va ett x till honom. Jag sa till han att det va slut och att jag skulle åka där ifrån till min kompis där jag bodde innan. Han blev arg eller ledsen för det jag sa för han slog hål i gardrobs dörren och gick in på toaletten med en kniv.

 

Jag valde att stanna och vi fortsatte att vara tillsammans. Men idag när jag tänker tillbaka så va det första beviset på att det inte va ett okej beteende från hans sida.

 

Men vill tillägga att detta är så jag upplevt det sen upplever ju inte alla människor det lika.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»