-Ingen Norge men mkt dricka! :P

Blev inget Norge idag. Varit till tandläkaren & det gick bra ska snart dit igen för att lägga nya lagningar i de gamla lagningar eller vad fan man nu skriver. Hämtat ut ett packet från mamma som kommit idag, sen fick jag brev av min mina syskon L, E & F men lotter i som jag vann en del pengar på J Drog med K till stan & hämtade en byrå som jag har skruvat & fixat med nu. Tog mig typ en timme & hitta skruven jag slarvat bort. Men jag hittade den i alla fall.

 

Är lite full om jag säger så. Lyssnar på Qlimax på hög volym. Hände en konstig sak förut! Ska berätta.Vad har hänt med alkisgubbjävlarna i huset? Dom knackar på & vill att jag ska öka musiken, komma ut & dricka & grilla med dom. Haha. Alkisar de är allt go ibland men också jävligt jobbiga & klängiga. De gubbarna som kom & knacka på har aldrig pratat med mig under de 4 år jag bott här!!! Men då har jag faktiskt varit i lag med M! Konstigt att de bara börja snacka med mig när han försvunnit! Såååå GLAD! Att allt kunde bli så kontrollerat & spänt mellan grannarna när man levde med han. Men nu pissar jag på han. Allt är såå bra. Dagen kunde varit bättre om familjen hade varit här. Men jag gör den så bra som de går.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»