-JÄVLA KÄRRING!

Dagen började inte speciellt bra. Började tvätta kl 12 när jag kommer ner till tvättstugan så har grannen nästan precis startat en ny maskin på min tid. Jag tycker att man ska visa sina grannar lite respekt. Jag hade inte blivit förbannad & arg om hon hade kommit upp till mig & frågar om hon fick tvätta sista maskinen på min tid. Mitt svar hade ju naturligtvis blivit: visst kan du det. Men när jag kommer ner till tvättstugan & grannen har tagit för givet att det är okej. Då går jag i taket & reagerar väldigt starkt. Hade inte ni gjort det? C & K kom & hämtade mig så jag & C fick handlat mat. Så nu finns de lite mat igen. Efter det så åkte vi hem till K för att vi skulle kolla på hans dator den hade slutat att fungera. Men vi fick allt igång den igen. Satt hos honom ett tag & snackade en massa skit. Imorgon kommer ha med ett USB-minne med musik på vi hade tydligen samma musiksmak. Så var en del album jag ville ha av honom.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»