-Onsdag den 3 April.

Dagen började med att jag hjälpte pappa med sina gardiner som han skulle lägga upp. Sen så gick vi till min brors lägenhet & hämta min brors hund Chino. Pappa gå ut med Chino en gång om dagen för att min bror & hans tjej jobbar. Vid 15 så kom min lillasyster E från jobbet. Hon jobbar riktigt mycket så har inte hunnit träffa henne så mycket. Tyvärr. Men hon kom hem till pappa när hon slutat. Vi tog & gick ut i det fina vädret gick en hel del vid Kärnan. Pratade & skrattade en hel del. Pratade mycket om när vi var mindre en massa gamla minnen & så. Senare under dagen så mötte jag upp mamma på sjukhuset & efter det så åkte vi & hämtade min lillebror sen åkte vi ut till Bruces skog & gick i det fina vädret. Fick pratat en hel del med mamma kändes väldigt skönt. Blir mer & mer avslappnad när vi träffas. Min lillebror visade vart han hade begravit sin hamster. Efter Bruces skog visade mamma vart min lillebror gick i skolan. Efter det åkte vi & handlade mat & åkte hem till mamma & lagade mat. Lite senare på kvällen så körde mamma hem mig till pappa igen. Där väntade min lillasyster F på mig. Vi hann träffas en stund sen var hon tvungen att åka. Dagen va riktigt mysig & trevlig.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»