-Slog mitt rekord! :)

Igår så tränade jag & träningen gick som planerat. Efter det så gick jag iväg till jobb & va där en stund. Sen tog jag en skön promenad in till stan & tog bussen hem. När jag kom hem så begav jag mig på cykel till vårdcentralen & hämtade papperna från dr. Så nu i en vecka cirka ska jag hålla på med att mäta vatten osv. Tog mitt rekord igår med att cykla till vårdcentralen det tog mig 23 minuter dit & hem fast att jag var in till dr & pratade i ca 2-3 minuter också.Hittar inte mitt busskort så jag har inte kommit iväg till jobb idag. Kommer inte heller iväg till psykologen tyvärr. Så jag har fått ringa & ställa in de. Sitter i vardagsrummet i mörkret med massa tända ljus & lyssnar på nyheterna & skriver lite här. Idag vet jag inte vad som händer faktiskt hade så mycket planerat men eftersom att jag inte hittar busskortet så blir det svårt att fullfölja de som jag hade planerat mig. I morgon ska jag träna om jag hittar busskortet sen ska K köra mig in till Willys så jag kan få handla lite mat.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»