-Snorunge!

Kan berätta att jag är på ett jävla humör idag & har varit hela dagen. :O! Idag har jag varit & jobbat. Har även träffat L & gått på stan i lite affärer. Vi käkat även på Sjökvist. Efter de träffade jag J. Hon kom till Stadium. Jag va där för att köpa ett par skor. Skorna hade kostat 1400:- & kostade nu 250:- va tydligen något erbjudande dom hade idag. När J kommer till Stadium så hittar hon också ett par skor så hon börjar prova & jag sätter mig ner & väntar. Jag sitter & väntar & är så förbannad de kommer en snorunge & setter sig med sin mamma för att mamman provar skor. Snorungen sitter & glor på mig & hon slutar inte så jag öppnar min glappande käft & slänger ur mig vad fan glor du på & ungen vänder bort huvudet. Tyckte de va så skönt att hon sluta glo. J stod & bara as garvade åt mig & sa till mig du är bara så skön Anna du är dig själv. Som sagt är på ett jävla humör! Sen tog vi en promenad till SOC & lämnade in en massa papper. Efter de körde J mig hem. Vid fem idag kommer ett par & kollar på byrån jag har till salu. Bild kommer sen på skorna.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»