-Framtiden! :)

När jag flyttar till Helsingborg så kommer jag få åka till Lund eller Malmö en gång i månaden med mina käkar. Det är en bit, men helt klart värt det. Tar väl med pappa Baloo så får han hålla mig i handen. :P Skrattar.

 

Tänker inte så mycket på flytten just nu. Har börjar lugna ner mig & ta det som de kommer. Det är ändå jul nu snart så jag lär inte ligga i så mycket tid & tankar på det nu tänker njuta av den tiden som är & kommer så gått jag kan. Tar tag i allt i slutet av Januari eller i början på Februari igen. :)

 

Jag är värd att njuta ett tag & få ta det lugnt. Detta året som gått har verkligen varit riktigt jobbig, kämpigt, mycket glädje, mycket tårar, massa bråk hit & dit & ett otroligt jävla anamma & massa krut har jag fått ha.

'

Jag har tagit mig så långt & har inte så långt kvar för att ta mig i mål vilket känns jävligt skönt. Har varit på väg att ge upp många gånger under detta året men jag har tagit mig upp igen vilket betyder att varje gång jag tagit mig upp har jag blivit betydligt mycket starkare som person!

 

Det nya året som kommer är jag inte inställd på att det kommer bli så mycket enklare än detta året & det känns väl lite sådär, men jag vet också att längre fram i mitt liv så kommer jag också få må bra & kunna fokusera på den utbildningen jag vill gå. Jag kommer kunna ha min familj nära, jag kommer kunna börja leva & uppskatta livet mer.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»