-Misshandlade mig!

I natt vaknade jag av att jag var så rädd & bara grät. Hade drömt. Drömde om att jag låg & sov & vaknade av att någon var i lägenheten. Jag frågar vem där & personen bara skrattar, jag frågar igen & personen skrattar igen. Jag går upp ur sängen går till toaletten för att personen är där inne. Jag öppnar dörren & där står M & rakar sig & bara skrattar åt mig. Jag frågar honom hur han kommit in vilket han inte svarar på. Jag är så upprörd & bara gråter & skakar i hela kroppen & han bara fortsätter skratta åt mig. Jag säger till honom att jag kommer ringa polisen vilket får honom att bli så förbannad & arg. Han går mot mig & börjar misshandla mig totalt. Det är blod överallt. Sen ger han sig bara av. Jag ligger på golvet & efter många timmar så har jag tagit mig till min telefon & ringt polisen. Polisen kom & jag gjorde en anmälan & ambulansen var på plats ett tag efter så det blev ett sjukhusbesök. Sen vaknade jag! Var helt förstörd kollade hela lägenheten & så att dörren var låst vilket den var.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Ne fyyy va hämskt!
Stackars dig vännen.
Love u

Svar: Kan tyvärr inte säga att jag älskar dig! Du är ju anonym?! Du kan vara vem som helst! Kram.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-12-01 | 13:56:59

»
»
»