-Nystartsjobb & en mysig dag tillsammans med lillasyster F.

Idag så var min lillasyster F till sin chef & skrev papper till Arbetsförmedlingen om nystartsjobb & beslutet får hon reda på om ca 10 dagar jag hoppas hon blir beviljat det. Men enligt lag så har hon rätt det. Jag hoppas på det bästa för henne för det är hon värd. Vi mötte upp henne i stan efter att hon varit till chefen & efter att vi gjort det så gick vi till bibloteket & skrev ut min biljett hem & sen gick vi till Arbetsförmedlingen & lämnade in hennes papper.

 

Sen köpte vi julklappar till F killes familj. Deras tradition är att Nyårsafton är som Julafton för dem. Så efter vi gjort det så gick vi hem till F & slog in julklapparna. Jag hjälpte henne med det eftersom att jag gillar sånt. F bjöd på otroligt god mat. Efter det så tog vi en promenad ner till stan tillsammans sen så skildes vi åt & F gick hem & sen gick vi hem.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»