-Busschaufförer!

Sitter på bussen hem nu! Ska bli så skönt att komma hem. Grannen ska iväg & handla nu på Willys så hon handlar med saker till mig! :-)Så trött, tror jag har fått feber igen! Ska packa när jag kommer hem. Lämnar bara Mario till lördagen tänkte åka hem då.På måndag ska jag & T på boxning. Ska bli så jävla skönt. Hon har fixat barnvakt. Läääängtar sååå. :-)! Lyssnar på musik nu. Så jävla roligt att åka buss när de är vissa personer som kör. Vissa brukar man ju snacka en del med. I morse körde en kvinna som jag inte har snackat med på säkert ett år. Nu när jag åker hem så är de en man som är så jävla skön som kör. Han & jag skämtar jämt & skrattar tillsammans. Han är helt klart bästa busschauffören på Värmlandstrafik enligt mig! :-)Får inte glömma busschauffören från Helsingborg heller. Men tråkigt nog har han slutat på Värmlandstrafik han kör Swebus nu. Sist jag åkte till Helsingborg va han chaufför till Göteborg! :-)
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»