-Kunde gått riktigt illa på torsdagen!

Har öppnat en cider. :) Sitter & funderar på allt som händer i mitt liv just nu. De är riktigt mycket som är på gång! Önskar att allt kunde vara klart & att allt kunde lugna ner sig lite. Det gå i ett, något hela tiden! Vore skönt om allt kunde lösa sig snart, så man slipper ha så många frågor & vara så orolig.

 

Jag orkar inte gå & dega ner mig längre! Man är inte jämt glad. Alla människor är deppiga & nere i perioder. När mina perioder väl kommer så blir det riktigt illa. Många gånger när människor fråga hur jag mår så berättar jag inte hur jag egentligen mår. Oftast är mitt svar att jag mår bra & att allt är bra!

 

Men efter en tid när jag mått dåligt så rinner allt över, de blir för mycket för mig helt enkelt & i torsdags va ett sånt tillfälle. Hade jag inte haft grannen så hade jag inte levt idag. De va riktigt illa, har aldrig varit så illa. Men om jag tänker efter idag så är jag glad för att jag fortfarande finns! Känslor & att hantera dessa tankar som kommer när jag mår dåligt är inte lätt. Det är något jag måste lära mig att hantera & acceptera! De kommer alltid att vara så, men jag måste lära mig leva med det!  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Margita

Va skönt att höra att du är glad att du finns :)
Det glädjer mig min vän.
Love u och tack för att DU FINNS

Svar: :) Magita du är en riktig räddare i nöd! Tack så jätte mycket för att du fanns vid min sida & hjälpte mig! Det betyder så mycket, kan inte tacka dig nog! Love u! :) <3
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-02-20 | 15:11:38

»
»
»