-Nere från stegen igen!

Känner mig så nere & deppig. Kunde dagen bli sämre än när jag fick de beskedet som jag fick? IFA i Helsingborg hjälper mig inte, inte med något alls. Så där kunde jag säga hej & hejdå på samma gång. Känns för jävligt måste jag säga.

 

Just nu vill jag bara ge upp. Allt va på väg att bli så bra. Hade dragit igång så mycket saker efter jul som skulle göras. Allt såg så ljust ut. Nu väntar jag bara på beslutet från IFA i Karlstad men det såg inte ljust ut heller. Så jag förväntar mig inget alls längre. Det är meningen att jag ska ruttna i denna jävla lägenheten. Att jag ska bli så gammal att jag får hemtjänst här innan jag kommer här ifrån de är vad jag tror. :p

 

Jag orkar inte tänka positivt längre. Vad är de bra för? När man tänker positivt så blir det varje gång en stor besvikelse när besluten kommer. Man är på väg upp på denna stegen efter att man har varit längst ner på den. Man va nästan i slutets topp men man ramlande ner ännu snabbare än vad man kom upp. Så är det varenda gång. Inget ska bli bra någon gång man ska aldrig kunna vara glad.

 

Jag känner bara att jag vill ge upp! Skita i precis allt! Bara göra precis allt som jag vill göra! Skita i alla lagar & bara gör det som faller mig in! Skita i vad alla andra tycker & tänker! Sluta bry mig om hur andra mår! Säga precis vad jag vill utan att behöva tänka mig för! Många skulle bli väldigt ledsna om jag gjorde det men de vore så jävla skönt! Att bara be vissa dra åt helvete! Vill bara skrika, gråta & slå sönder allt som finns i lägenheten just nu! Är så jävla ledsen men samtidigt så jävla arg!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»