-Otroligt rolig kväll.

Kvällen började med att jag mötte T, vi gick till Hemköp för att jag skulle köpa snus. Sen tog vi bussen hem till T hämtade hennes biljett, stressade ner till bussen igen & åkte ner & hämtade pizzorna. Sen drog vi hem till A käkade & drack en del. Efter en stund kom M. De va vekligt trevlig.

 

Efter någon timme tog vi bussen ner till torget & gick bort till Nöjes. Det va otroligt mycket folk & jag träffa en hel del personer jag kände. :) På Nöjes så va de rätt okej! T va riktigt stel av sig, de trodde jag inte om henne. De va inget drag i henne. :( Men jag hade skoj. Men jag är väldigt besviken på Stiftelsen de va inte värt att betala pengar för att gå & se dom, tro mig!

 

När vi hade tröttnat på Nöjes ringde vi en Taxi som skjutsade hem mig till Vålberg. Fick åka gratis efter som att det va min kompis. T åkte med till Vålberg sen så skjutsade han henne till Skoghall till hennes pojkvän.

 

När jag kom hem så drack jag lite till i min ensamhet. :p Sen dekade jag på golvet när jag låg & lekte med Mario! Haha :)!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»